Poszukujesz reklamy o możliwie szerokim zasięgu oddziaływania i jednocześnie relatywnie niskim koszcie produkcji wysokich nakładów?
Zdecydowanie powinieneś rozważyć reklamę zewnętrzną, której duża ilość rodzajów pozwoli dopasować odpowiedni format do rodzaju prowadzonego przez nas biznesu, a bardzo estetyczna forma przekazu niewątpliwie zwróci uwagę potencjalnych klientów na nasze produkty lub usługi.
Co kryje się pod pojęciem reklamy zewnętrznej?
Reklama zewnętrzna jest jedną z najstarszych form reklamy, której ślady możemy spotkać jeszcze w czasach antycznych pod postacią prostych szyldów reklamowych montowanych przez właścicieli karczm lub warsztatów. Obecnie towarzyszy nam ona praktycznie na każdym kroku i najczęściej jest rozumiana jako sposób podania informacji, który w swoim założeniu ma dotrzeć do konsumenta w przestrzeni miejskiej za pomocą istniejącej infrastruktury (przystanki, budynki i wiele innych) lub niezależnych, przygotowanych specjalnie w tym celu konstrukcji reklamowych.
Jakie rodzaje reklamy zewnętrznej wyróżniamy?
Reklama zewnętrzna zawiera w sobie wiele kategorii i subkategorii. Do najpopularniejszych jej rodzajów należą:
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel agencji reklamowej GrawerPix: „W naszej firmie realizujemy wszystkie rodzaje reklamy zewnętrznej. Obecnie nasi klienci najczęściej pytają o litery 3D, kasetony i pylony, ale trendy w ciągu roku wielokrotnie się zmieniają, dlatego zawsze jesteśmy przygotowani na realizację każdego projektu zleconego przez naszych często bardzo wymagających klientów”.
Czy warto rozważyć reklamę zewnętrzną jako formę promocji naszego biznesu?
Nie ulega wątpliwości, że zaprojektowana zgodnie ze sztuką i wykonana w trosce o najmniejsze szczegóły reklama zewnętrzna będzie niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym.
Dzięki dużej zapamiętywalności, utrwali promowane treści reklamowe u konsumentów, zgrabnie wpisze się w krajobraz otoczenia, a ponadto pomoże utrwalić wizerunek naszej firmy, pozytywnie wpływając na kształtowanie postaw konsumenckich oraz zwiększenie widoczności promowanego biznesu.
artykuł sponsorowany