Fotografia wizerunkowa, to nieodłączny element tworzenia reklamy za pomocą filmów wideo. Fotografie sprawiają, że odbiór stale się zwiększa, natomiast konsumenci doceniają brak konieczności tracenia czasu na oglądanie filmików. Statystyczny odbiorca nie lubi tracić czasu na oglądanie kilku sekundowych materiałów wideo o tematyce, którą nie jest zainteresowany. Dobrze zaprojektowana sesja zdjęciowa korzystnie wpływa na wizerunek firmy, wyszczególniając mocne strony przedsiębiorstwa. Do ich głównych zadań należy nie tylko korelacja dodatnia w nadchodzących transakcjach, ale również umocnienie wizerunku firmy na rynku. W trakcie wybierania autorów zlecenia warto kierować się doświadczeniem oraz pozycją na rynku, doskonałym wyborem w przypadku fotografii wizerunkowej jest https://impactproduction.pl/fotografia/wizerunkowa/.
Fotografia przemysłowa opiera się na wykonywaniu sesji fotograficznych w warunkach przemysłowych, najczęściej dokumentując różne procesy. Osoby zajmujące się tym rodzajem fotografii otrzymują zlecenia w różnych zakładach przemysłowych. Ich dzieła wykorzystywane są do katalogowania oraz do uzupełniania treści reklamowych w firmie. Fotograf do wykonywania swojego zawodu potrzebuje kreatywności, dlatego często zajmują się również fotografia biznesowa, unikając zobowiązujących umów, pracując poprzez akceptację zleceń od klientów.
Fotografia reklamowa opiera się na promowaniu przedmiotu lub zleconej usługi, tworząc na nią popyt oraz pozwalając firmie zaspokoić podaż. Zdjęcia, które zostały wykonane do popularyzacji przedmiotu mogą zostać wykorzystywane, aby utworzyć spoty reklamowe.
Produkcja filmów promocyjnych opiera się na wymyśleniu krótkiego scenariusza, a następnie zrealizowanie go w celu utworzenia kilkunasto-sekundowego filmiku, mającego na celu rozpowszechnianie danej marki, produktu bądź usługi. Ich treść często opiera się na wykreowaniu popytu, po to aby zachęcić potencjalnego kontrahenta do korzystania z usługi oferowanej przez firmę. Produkcja filmów to długi proces, w którego proces twórczy zaangażowanych jest kilka osób zajmujących się różnymi dziedzinami. Filmy promocyjne zajmują się reklamowaniem, nie szczegółowym tłumaczeniem działania produktu, powinny być one krótkie oraz treściwe.
Produkcja filmów reklamowych w ich proces tworzenia są zaangażowani trzej subiekci: klient, czyli osoba zlecająca zamówienie, firma reklamowa zajmująca się przygotowaniem wstępnego scenariuszu oraz ogólnego planu. Trzeci podmiot to dom produkcyjny w skład ich zadań wchodzi utworzenie scenariusza. Reżyser, który będzie podejmował się zadania powinien posiadać umiejętności oraz wrażliwość na sztukę, po to aby mógł przekazać swoje spojrzenie na realizację filmu reklamowego. W momencie, kiedy wszystkie strony dojdą do konsensusu powinni ustalić kosztorys i czas stworzenia filmu reklamowego. W trakcie produkcji filmu, należy trzymać się planu, dzieląc proces na trzy etapy, pre-produkcji, produkcji, oraz post-produkcji. Najbardziej czasochłonnym wpływającym na wynik końcowy jest pierwszy etap, trwający około miesiąca.