Mogłoby się wydawać, że te najskuteczniejsze metody reklamy muszą być dość drogie. Gdy dane narzędzie działa, osoby, które nauczyły się je wykorzystywać, mogą śmiało pobierać za swoje usługi niemałe pieniądze, a i tak nie będą narzekać na brak klientów. A jednak pozycjonowanie jest pewnym wyjątkiem od tej reguły. Gdyby ktoś tylko chciał, mógłby zająć się nim samodzielnie i straciłby w ten sposób wyłącznie swój czas. A nawet zlecając je zewnętrznym firmom lub działającym na własną rękę specjalistom, nie trzeba przygotowywać się na specjalnie duże wydatki.
Pozycjonowanie stron na pewno natomiast jest znacznie tańszą metodą marketingową od reklam Google Ads. Te drugie ostatnio cieszą się coraz większą popularnością, a nie są wcale takie dobre, gdyż uzyskiwane z ich pomocą efekty z czasem tracą na swojej wartości. Inaczej działa pozycjonowanie ( https://emdf.pl/google.html ). Ono zapewnia korzyści przez cały czas, jeśli tylko jest stale przeprowadzane. I wcale nie trzeba z roku na rok płacić za nie coraz więcej. Wystarczy wykupić podstawowy pakiet tyczący się pozycjonowania i się go po prostu trzymać, aby strona stale pozyskiwała dla siebie nowych odbiorców.
Mimo iż samodzielne pozycjonowanie strony potrafi być efektywne, większość osób uważa, że taki typ marketingu lepiej zlecić komuś, kto się na nim zna i zajmuje się nim od lat. Agencje reklamowe mają swoje sposoby na przyspieszenie procesu promocja marki w internecie. Warto więc im zaufać. Nawet jeśli jest to związane z poniesieniem pewnych dodatkowych kosztów.